2013. január 20., vasárnap

robotok

Hideg napokon, ebéd után mi sem kellemesebb, mint játszani.
Kisebbik fiam régóta irigyel :), mert van fúróm és fűrészem és kedvemre barkácsolhatok, most kitaláltuk, hogy jó játék lenne, ha együtt barkácsolnánk.
 én ugyan még mindig nem láttam a "robotok"' c. mesét, de a fiaim gyakran idéznek belőle. Ezért úgy gondoltam talán mindenki örülne egy saját "robotnak", sajnos nem vagyok mérnök és nem fognak szaladgálni  ezek a robotok és azt sem tudják kiabálni, hogy: " Kásásnál a labda! Kásás lő, és Góóól!" , de játszani így is lehet velük.


de még milyen jót lehet velük játszani, s még hogy nem mozognak?! (ilyet is csak egy felnőtt gondolhat...)
 Kép a kis csapatról:


jobbról a másodikat a kisebbik fiam készítette, a jobboldali pedig egy igazi protocol droid :)
így készültek:

1.fúrás, faragás, csavarozás, ragasztás/ 2. alapozás/ 3. ezüst festés/ 4. díszítés, festéssel, ragasztással, rajzolással
jó móka volt, most napirenden van újabb robotok gyártása, mert a nagyobbik fiam is ihletet kapott, s nekem is támadtak újabb ötleteim robotra... úgyhogy robot témában még biztosan jön folytatás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése